Dag 34 van Castanede naar Pedrouzo ( 25km)

9 augustus 2018 - O Milladoiro, Spanje

Na een heerlijke nacht werd ik wakker met een jeukende arm. Mm weer bedbugs. Dit keer heeft Petra ze ook. Gelukkig heb ik nog de pillen.

We starten met lopen en na 6 km gingen we ontbijten. Daar vroeg ik Theresa waar precies het hotel was dat zij geregeld had. We gingen zoeken op google en ik zag de zee. Ik dacht dat is niet goed. Bleek 75 km van Santiago te zijn. Snel geannuleerd en een andere plek gezocht. 5 km van Santiago. We regelden dat de bagage naar Pedrouzo werd gebracht en we gingen weer op weg. We liepen weer door prachtige eucalyptus bossen maar wel weer tussen veel mensen. Ik merkte dat ik het zat was. Het lopen is niet leuk zo. Ik wil eigenlijk gewoon naar Santiago en er klaar mee zijn. Na een stop met cola en een cakeje hup weer door. Om 14 uur kwamen we aan in Pedrouzo. Het café gevonden waar de bagage was en daar een uur gewacht op de taxi. Hij bracht ons naar de herberg die helemaal niet op de Camino ligt maar voorbij Santiago. 34 euro. Lijkt niet helemaal eerlijk maar ja...

De herberg is top met mooie bedden en uiteraard ligt Petra boven😁. Morgenochtend dan maar weer met de taxi naar Pedrouzo voor de laatste kilometers.

1. Ellen Windhorst:
    9 augustus 2018
    👍, slaap lekker vannacht en succes voor morgen 🍀😘
  2. Cokkie:
    9 augustus 2018
    Ha Miriam en Petra nog even en jullie hebben het voor elkaar. En zien we jullie weer met alle verhalen en ervaringen. Probeer nog even de rust te vinden voor het eindpunt kanjers. Slaap lekker . Een dikke hug van Cokkie
  3. Nicolien:
    10 augustus 2018
    Vandaag aan jullie laatste kilometertjes!! 👣👣 Lijkt mij ook wel weer vreemd, deze tocht af te moeten sluiten!!😢 Maar oh oh wat hebben jullie veel mee gemaakt en wat hebben jullie dat heerlijk met ons gedeelt!! Maak van jullie laatste stukkie iets bijzonders en heb een fijne dag in Santiago!! Voor later een goede reis terug naar jullie normale 🙄 wereld!! Dikke Trotse 💋
  4. Cokkie:
    10 augustus 2018
    Lieve miriam en Petra, ik zag in Alkmaar in een Afghaanse winkeltje dat jullie het hebben gehaald. Ik ben samen met jullie geëmotioneerd en ongelooflijk trots op jullie prestatie. Top meiden dit is een blijvende herinnering die jullie samen delen. Rust lekker uit en een goede reis naar huis. Dikke heug van Cokkie